17 Nisan 2013 Çarşamba

ORAN ŞİKESİ NEDİR?


ORAN ŞİKESİ NEDİR?
ORAN ŞİKESİ DENİLEN OLAYI KISACA ÖZETLEYECEK OLURSAK. İDDAA NIN AÇMIŞ OLDUĞU ORANLARIN DÜZENLİ OLARAK KAYDEDİLİP DAHA SONRADA LİG LİG TAKIM TAKIM ORAN ORAN ANALİZ EDİLMESİ SONUCUYLA TAHMİN ÜRETMEMİZE YARAYAN BİR NEVİ SİSTEMDİR ASLINDA.

ŞİMDİ BİRÇOĞUMUZ BU SİSTEMİN BAŞARISINI MERAK EDİYOR OLABİLİR. ONLAR İÇİNDE ŞÖYLE KISA BİR AÇIKLAMA YAPAYIM. SİSTEMİN BAŞARI YÜZDESİ LİGLERE TAKIMLARA VE ORANLARA GÖRE DEĞİŞİKLİK GÖSTERMEKTEDİR.

 http://www.youtube.com/watch?v=aeLYDSScYP8 BURADAKİ VİDEODA BASİT BİR ORAN ANALİZİ GÖRECEKSİNİZ.

BEN KENDİM BURADA BİRÇOK ENTERESAN ORAN ANALİZİ PAYLAŞIYORUM. ÖZELLİKLE ÖĞRENMEK İSTEDİĞİNİZ MAÇLAR OLURSA DA BANA MESAJ ATIP ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.

4 yorum :

  1. sıze nasıl ulasabılırım acaba?

    YanıtlaSil
  2. Gillingham - Milton Keynes Dons
    TİP: 2/0
    ORAN: 14.00
    GÜVEN: ORAN ŞİKESİ yardm please

    YanıtlaSil
  3. KARDES ORAN SIKESIYLE OYLE HER MACIN 20.30 ORANLA GELICEGINI DUSUNMEYIN

    YanıtlaSil
  4. Tüm oran şikesi yöntemlerini sitenizde bulamıyorum. Bu konu hakkında detaylı bir bilgi verebilir misiniz acaba ? Mail adresim : fvzidogan@gmail.com

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar